-
Na našoj veb-stranici pronađite vrstu popravke koja je potrebna Vašem uređaju. Ukoliko niste sigurni šta nije u redu sa Vašim uređajem, naši stručnjaci mogu dijagnostifikovati problem umesto Vas.
-
Naručite i platite popravku preko naše veb-stranice. Nakon toga, primićete potvrdu sa brojem porudžbine koja bi trebalo da bude priložena uz pošiljku.
-
Pažljivo upakujte uređaj i pošaljite ga na sledeću adresu:
MyTrendyPhone e-Store
Whatfield Hall
Ipswich IP7 6QY
England
Preporučujemo Vam da uređaj pažljivo upakujete kako bi sadržaj bio bezbedan tokom transporta.
-
Kada uređaj bude spreman, biće poslat na Vašu adresu na način koji ste odabrali. Dobićete odgovarajući broj koji će Vam omogućiti da pratite pošiljku od trenutka kada bude poslata.
Napomena: uz uređaj nemojte slati dodatnu opremu poput punjača, SD ili SIM kartica. Preporučljivo je da pre nego što pošaljete uređaj na svom računaru sačuvate rezervne kopije podataka.