1. Na našoj veb-stranici pronađite vrstu popravke koja je potrebna Vašem uređaju. Ukoliko niste sigurni šta nije u redu sa Vašim uređajem, naši stručnjaci mogu dijagnostifikovati problem umesto Vas.
  2. Naručite i platite popravku preko naše veb-stranice. Nakon toga, primićete potvrdu sa brojem porudžbine koja bi trebalo da bude priložena uz pošiljku.
  3. Pažljivo upakujte uređaj i pošaljite ga na sledeću adresu:

    MyTrendyPhone e-Store
    Whatfield Hall
    Ipswich IP7 6QY
    England

    Preporučujemo Vam da uređaj pažljivo upakujete kako bi sadržaj bio bezbedan tokom transporta.
  4. Kada uređaj bude spreman, biće poslat na Vašu adresu na način koji ste odabrali. Dobićete odgovarajući broj koji će Vam omogućiti da pratite pošiljku od trenutka kada bude poslata.

Napomena: uz uređaj nemojte slati dodatnu opremu poput punjača, SD ili SIM kartica. Preporučljivo je da pre nego što pošaljete uređaj na svom računaru sačuvate rezervne kopije podataka.